Tuesday, March 29, 2016

NOVOMEŠKI ODGOVORI: MAJA ZELNIK GREGORČIČ, fizioterapevtka

Dandanes imajo človeška telesa dve vrsti problemov, eni nastanejo zaradi preobremenjevanja s telesno aktivnostjo, sem sodijo mnogi športniki in še bolj rekreativni fanatiki, drugi pa, teh pa je še precej več, zaradi zanemarjanja. Ampak Maja zna pomagati tako onim s športnimi poškodbami, kakor na modro pot spraviti telovadne lenuhe.

Foto: Levičar, 03/2016

Kdo vam je izbral ime in zakaj takšno? 
Ime mi je izbrala mama, ker sem se rodila v maju. Kje živite? Živim v najlepšem delu mesta, pod grmskim gradom.

Kje bi radi živeli? 
Živela bi z veseljem na morju, v času sezone, sicer pa sem srečna tu, kjer živim.

Kje pa bi bili zdajle najraje? 
Glede na to, da že dolgo ni bilo sonca, bi bila v sončnih, toplih krajih.

Vaš najljubši delček Novega mesta in njegove okolice? 
Najljubši del Novega mesta mi je topel, sončen dan na Loki ob Krki ob kavici z družino in prijatelji. 

Od kje je za vas najlepši pogled na Novo mesto? 
Najlepši pogled na mesto je z Marofa ali iz Ragovega loga.

Kateri je vaš najzgodnejši prijeten spomin v zvezi z Novim mestom? 
Privatna slaščičarna Lenardič in gostišče Breg, kamor smo v najstniških letih hodili na omleto presenečenja.

Foto: Levičar, 03/2016
Kaj pogrešate iz novomeške preteklosti? 
Pogrešam Ribjo restavracijo in vrt hotela Kandija, kjer so bili v poletnem času plesi.

Kaj si želite v novomeški prihodnosti? 
Oživela bi mestno jedro in uredila kolesarske poti okoli jedra ter oživila grmski grad s čudovito okolico.

Kateri je najbolj romantičen predel v Novem mestu? 
Župančičevo sprehajališče in ostale peš poti ob Krki in Kettejev drevored.

Kakšen nasvet bi dali tujcu-turistu, ki prihaja v Novo mesto? 
Predlagala bi mu ogled obeh cerkva, muzeja, galerije, rotovž, Breg in celotnega obrežja Krke.

Kateri kulturni dogodek v Novem mestu vas je v zadnjem letu najbolj navdušil ali navdahnil? 
Prireditev ob 650. letnici Novega mesta v Kulturnem centru Janeza Trdine.

V katere novomeške trgovine najraje zahajate? 
Najraje si ogledam izdelke v prodajalnah z "dušo", umetnostna obrt in domači rokodelski izdelki. 

Kateri so vaši najljubši novomeški gostinski kotički? 
Gostišče Loka in Don Bobi.

Kateri je po vašem mnenju najbolj zanemarjen del Novega mesta? 
Kandijska ulica in avtobusna postaja.

Kaj Novomeščani premalo cenijo? 
Novomeščani premalo cenijo zgodovino mesta in njegovo prvobitnost.

Kaj Novomeščani preveč cenijo? 
Precenjujejo lastne interese in pozabljajo na interese mesta.

Katerih 5 ciljev bi najraje uresničili, če bi bili županja Novega mesta? 
Cilji županje: ureditev mestnega jedra v smislu naselitve meščanov, odprtja manjših unikatnih trgovinic in lokalov; vzpodbudila bi sodelovanje mladih pri organizaciji vsebin prireditev in stavb; Sokolski dom bi preuredila za predstave in plese za vse starostne skupine; ponovno bi oživela gostišče na Bregu zaradi romantične lokacije; uredila bi mestni park in več zelenih površin; oživila bi stavbo bivšega hotela Kandija z vrtom.

Če bi celo Novo mesto zajel požar, kaj bi najprej skušali rešiti? 
Najprej bi vsekakor reševala sebe in svojo družino, s stališča mesta pa Tintoretijevo sliko iz cerkve na kapitlju in knjige iz knjižnice Mirana Jarca in cerkve Svetega Lenarta.

Komu je v Novem mestu najtežje? 
V vseh mestih je najtežje bolnim, osamljenim in zapuščenim.

Kakšen je vaš življenjski motto? 
"Delaj z ljubeznijo, poštenostjo in pomagaj ljudem!"

Kakšen bi moral biti življenjski motto Novega mesta? 
S hvaležnostjo živeti v raju ob Krki.

Kaj ste si kot otrok želeli postati, ko boste »veliki«? 
Želela sem postati zdravnica s srcem.

Kaj je za vas sreča? 
Sreča je zdravje v zavetju svojega doma s svojo družino.

Foto: Levičar, 03/2016


Foto: Levičar, 03/2016


Foto: Levičar, 03/2016


V katerem času/obdobju bi najraje živeli? 
V vsakem obdobju je lepo živeti, če to znaš in zmoreš.

Kaj je vaše najljubše početje? 
Delo, ker sem deloholik.

Kaj vam naredi popoln dan? 
Zame je popoln dan miren dan v krogu svojih domačih.

S čim se trenutno najbolj zavzeto ukvarjate? 
Ker sem vedoželjna, zelo rada posegam po strokovnih knjigah. Z učenjem novih tehnik sproščanja in terapij za blaženje bolečin.

V čem znate pretiravati? 
V delu, kot pravijo moji, predvsem sestra.

Kaj oziroma kdo je največja ljubezen vašega življenja? 
Moja največja ljubezen je mož Gorazd ter otroka Ula in Jaka ter, seveda, moj poklic.

Kaj je vaša največja ekstravaganca? 
Duhovnost in ljubezen do dela.

Imate kakšno neuresničeno željo? 
Imam jih kar nekaj, a upam, da bodo tudi te ugledale luč sveta.

Če bi lahko, katera žival bi bili najraje? 
Bila bi pes z dobrimi lastniki.

Kaj ste po horoskopu? 
Po horoskopu sem bik, kar dokazujem s svojimi dejanji.

Kateri talent bi imeli najraje? 
Vsak talent je dobrodošel, če ga znaš uporabljati.

Katero supermoč bi imeli najraje? 
Da bi ustavila vse vojne in vsa sovraštva na svetu.

Kateri obrok je za vas najljubši? 
Najljubši mi je zajtrk na naši terasi.

Katera je vaša najljubša beseda? 
Najljubša in najlepša beseda je mama.

Najbolj in najmanj priljubljen predmet v šoli? 
Najraje sem imela biologijo, najmanj pa matematiko.

Kaj bi danes svetovali sebi pri osemnajstih letih? 
"Verjemi vase, bodi pogumna in vztrajaj na poti svojih sanj."

Najboljša/najljubša knjiga, ki ste jo prebrali? 
Vse knjige so mi ljube, katera mi je trenutno najljubša, je odvisno od mojega razpoloženja.

Vaša najljubša risanka? 
Moje najljubše risanke so se vedno Disneyeve.

Vaša najljubša barva? 
Najljubša barva je modra in vsi odtenki peščene. 

Vaš najljubši vonj? 
Najljubši vonj je vonj svežine.

Najljubša sladkarija? 
"Indijančki" iz naše slaščičarne.

Najljubši glasbenik/skupina? 
Rada imam vse vrste glasbe; kaj pa poslušam, pa je odvisno od razpoloženja in dela, ki ga opravljam. 

Noč ali dan? 
Dan.

Sladko ali slano? 
Sladko.

Kava ali čaj? 
Kava.

Pes ali mačka? 
Pes.

V čem ste najraje oblečeni? 
Športna eleganca.

Od česa ste bili v življenju najbolj "zadeti"? 
Od ljubezni in sreče ob rojstvu otrok.

Kaj vas nasmeji? 
Otroške domislice. 

Kaj vas užalosti? 
Ozkosrčnost, zaplankanost, plehkost in neodgovornost.

Najpomembnejše, kar so vas naučili starši? 
Poštenosti, dobrote, ljubezni do dela, in zavedanja, da zmoreš iz vsake situacije z vztrajnostjo najti pot do cilja.

Najpomembnejše, kar ste ali želite vi naučiti svoje otroke? 
Otrokoma želim vcepiti vero vase in pogum za uresničitev svojih sanj z vsemi vrednotami, ki sem jih prejela od svojih staršev. Sporočiti jima želim, da je vsako delo častno in da z vztrajnostjo in ljubeznijo do dela zmoremo doseči cilj.

Foto: Levičar, 03/2016


Kateri je najboljši nasvet, ki ste ga kdaj dobili? 
Najlepši nasvet mi je dela moja pacientka, modra gospa, ki mi je rekla: "Maja, nikoli ti ni dana želja, ne da bi ti bila dana pot, da jo uresničiš."

Česa se najbolj bojite? 
Najbolj me je strah nemoči in človeške neumnosti.

Katera je vam najljubša človeška lastnost? 
Odkritosrčnost, vedoželjnost in umirjenost.

Za kateri športni klub navijate s srcem? 
Sem lokalpatriot, kar potrjuje tudi naziv moje fizioterapije: Rudolfovo.

Kako in kje se rekreirate? 
Moja rekreacija so sprehodi s prijatelji in družino ter tek in vaje z mojimi strankami.

Katera je vaša najljubša jed in pijača? 
Najljubša jed je kislo zelje in mamin "štrudelj", oziroma vsa hrana iz kuhinje moje mame, pijača pa voda.

Kakšen je vaš odnos do cvička? 
Do cvička nimam posebnega odnosa, ga pa cenim kot zaščiteno dolenjsko vino.

Katera menite, da je vaša najbolj opažena značilnost? 
Vztrajnost in ljubezen do mojega poklica in dela.

Kaj (ali kdo) vas je najbolj zaznamovalo v življenju? 
Moji starši in sestra, ter bolezen.

Kaj vam je bilo v življenju najtežje narediti? 
Najtežje mi je bilo povedati otrokoma o moji bolezni na najmanj boleč način, za kar sem potrebovala veliko volje in poguma.

Kje ste bili nazadnje na počitnicah? 
Na Cerknem, kjer sem bila z družino na smučanju.

Katero je vaše najljubše tuje mesto? Zakaj? 
Vsako mesto je po svoje lepo in si z veseljem ogledam njihove znamenitosti.

Kam bi najraje povabili svojega prijatelja na večerjo v Novem mestu ali okolici? 
Prijatelje bi najraje povabila k sebi domov, kjer bi skupaj uživali v domači kulinariki in dobri družbi. 

Kaj bi tam jedla? 
Jedi bi prilagodila temi večera in željam prijateljev.

Kako sami pripomorete k čistejšemu okolju v mestu? 
Sortiramo odpadke; živimo v prenovljeni energetsko varčni hiši z nevpadljivo fasado.

5 vaših najljubših Novomeščanov? 
Moji najljubši Novomeščani so člani moje ožje in širše družine.

5 po vašem mnenju danes ali v zgodovini najpomembnejših Novomeščanov? 
Božidar Jakac, Marjan Kozina, Pia in Pino Mlakar, Leon Štukelj, Boris Andrijanič, Jurij Levičnik

Kaj Novo mesto najbolj loči od drugih mest? 
Reka Krka, ki sanjavo objema mesto in njeni dobrosrčni ljudje.

Po čem je po vašem mnenju Novo mesto v Sloveniji najbolj znano? 
Po tovarni zdravil Krka, Adrii Mobil, Revozu, situlah.

Kaj bi Novemu mestu najbolj pomagalo pri razvoju? 
Tim ustvarjalnih ljudi s svežimi idejami ter sredstva za uresničitev le-teh.

Na kateri svoj dosežek v zadnjem letu dni ste najbolj ponosni? 
Najbolj sem ponosna na svojo Fizioterapijo Rudolfovo, ki je znana po strokovnem delu in prijaznih zaposlenih.

Na kateri dosežek Novega mesta v zadnjem letu dni ste najbolj ponosni? 
Več izvedenih projektov ob 650. letnici mesta.

Katere so 3 vaše najljubše pesmi iz novomeške glasbene zakladnice? 
Grem domov v Novo mesto, V dolini tihi, Krka sanjava.

Kaj bi radi povedali o Novem mestu, pa doslej niste? 
Želim, da bi bilo tudi Novo mesto med zelenimi mesti Evrope.

No comments:

Post a Comment